30. toukokuuta 2011

Melkein sekaisin siitä onnesta

"Mä oon kujia kulkenut jäljessä lapsien parvet
Niiden silmissä iloa
ja kovan elämän arvet
Sydän huutamaan jää joka hetkeen
mutta tartun niihin muistoissa
Vaikkei tavattais koskaan
kaikki kulkee mun matkassa"
- Haloo Helsinki!: Maailman toisella puolen -

9. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ, ᴊᴏᴛᴀ ᴠᴏɪɴ ᴛᴀɴssɪᴀ
HUIPPU :-----------D
Ja toi poju osaa kyl oikeestiki laulaa! I'm kinda jealous!


Viikonloppu mulla meni siis töissä koltansaamenkielisellä perheleirillä, jossa oli ihan kivaa! Tehtiin n. 14 km reissu metsään, kun etsittiin geokätköä, laitettiin verkot ja saatiin kalaa ja siinä pääsinkin sitten opettamaan 8-vuotiasta poikaa perkaamaan kalaa! Tällä viikolla saatan vilahtaa myöskin maikkarin seiskan tai kympin uutisissa juurikin tämän leirin yhteydessä.


Tänään oli myös se viimenen saamen koe (joka meni aikalailla päin honkia) ja periaatteessa mun lomani alko tänään! Lukuunottamatta sitä yhtä saamenkirjotelmaa itestä, jonka eräs ihana inarilainen voisi mulle keskiviikkona tehdä, kun sinne menen kylästelemään. :---) Tosin epäilen 110%:sesti.


Kesälomalla siis tiedossa:
Söndag 5.6. Roitown
Söndag 12.6. Helsinki
Torsdag 16.6. Roitown
Fredag 17.6. Home sweet home!
Mondag 20.6. Töitöitöi...

Ja myöhemmin lisää! :-) Noiden lisäks ootan kesältä mm. pareja juhlia (valmistujais ja lakkiais, en juhannusta, koska vihaan sitä!), kesämerkkauksia, hyvää seuraa, lämpimiä ja aurinkoisia päiviä, kaatosadetta ha ukkosta, tyttöjen iltaa, Norjan reissuja ja meibiiii reissua Näätämöjoelle!

Kinda funny but I miss winter.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi