17. toukokuuta 2011

I'm the one that loves you lately

"Where is the moment we needed the most ?
You kick up the leaves and the magic is lost
You tell me your blue skies fade to grey
You tell me your passion's gone away and
I don't need no carryin' on
You stand in the line just to hit a new low
You're faking a smile with the coffee to go
You tell me your life's been way off line
You're falling to pieces everytime and
I don't need no carryin' on"
 - Daniel Powter: Bad Day -









4. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ, ᴊᴏᴋᴀ ᴛᴇᴋᴇᴇ ᴍɪɴᴜᴛ sᴜʀᴜʟʟɪsᴇᴋsɪ

Ei tää kappale aivan suoraan sanottuna tee mua surulliseksi, mutta se on niin
koskettava, että mulla alkaa aina itkettää. Aivan mahdottoman upea kappale!!! ♥


You must be wondering miksi päivitän blogiani tähän aikaan päivästä?! Aamulla. Olen tähän aikaan hereillä ja koneella syystä että mulla pitäisi nyt olla saamen tunteja, mutta musta alkaa vähitellen tuntua, että opettajani on täysin unohtanut tunnit. Eli käytän tilaisuutta hyväkseni ja päivittelen täällä. Ja joo, olisi mulla parempaakin tekemistä, kuten esimerkiksi mantsan kakkosen opiskelu tai enkun. Pari viikkoa aikaa ja enkusta olen lukenut pari ekaa sivua. I think I'm screwed. Mutta mantsassa oon edennyt jopa noin 30 sivua!
Tänään ajattelin myös olla aivan superhurja ja aloittaa siivousurakan! Huone edustuskuntoon ja imuroidakin voisi. Mulla tulee kaveri iltapäivällä kylään ja lisäksi toinen vieras viikonlopuksi (vaikka pelkäänki ku hullu, että se viikonlopun vieras vielä peruu). Kaverin kanssa aiotaan katsoa (taas, minä jo kolmatta kertaa) viime sunnuntain Unna Junná, jossa oltiin kyseisen kaverini kanssa tokassa. Tästä Unna Junnáán!
Keep in mind, että tää kaikki mitä nyt kirjotan on hyvin mahdollisesti ainoastaan uhoamista, enkä välttämättä todellisuudessa jaksa siivota tai opiskella. Mutta toivossa on hyvä elää ja unelmia pitää olla.

P.S. ♥
'Cause I'm the one that loves you lately.
You and me, we got this great thing.
So, come back and you sit down. Relax.
Everything's to see that you've come a long, long way,
And it's the place that you should be.

4 kommenttia:

  1. elähän nyt tyttöseni, kyllä se viikonlopun vieras tulee :--) aiva varmasti ! laav juu

    VastaaPoista
  2. Haha no toivottavasti :---D vaikka olinki eilen aika kamala! Lav juu tooooo, tuu sit kesäl käymää :>

    VastaaPoista
  3. laita viestiä ja kerro, miten nii olit kamala! een usko että oot ollu :--) mä tuun!

    VastaaPoista
  4. Äsj, ei mulla ennää oo mitään probleemaa :-) All gooood!

    VastaaPoista

Kommentoi