18. toukokuuta 2011

Ja kuiskaat taas uuden, pikku salaisuuden. Pehmeet kätesi kiedot mun vyötärölleni.

"Paina taas kaasu pohjaan
anna elämän mennä
huuda sun äänihuulet
rikki ja poikki
olen onnellinen mitä sä luulit
olen onnellinen mitä sä luulit"
- Olavi Uusivirta ja Anna Järvinen: Nuori ja kaunis -


5. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ, ᴊᴏᴋᴀ ᴍᴜɪsᴛᴜᴛᴛᴀᴀ ᴍɪɴᴜᴀ ᴊᴏsᴛᴀɪɴ ɪʜᴍɪsᴇsᴛä

"Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I wanna hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you"

So, this song reminds me of one of my best friends. Ja asiaan liittyy paljon muutakin ja tää laulu on vaan just niin meiän laulu. Ei sitä kyllä varmaan kukaan muu ymmärrä, ku me. Tai varmaankin vain minä ymmärrän.
God, I miss this person!

Oi että mulla stressaa! Koulu loppuu parin viikon päästä ja minä varmaan kuolen ku oon niin saamaton, ku en saa millään ilveellä sitä enkkua ja mantsaa suoritettua! Eikä mulla ole aikaakaan. Huomenna aamulla täytyy lähteä Leville, perjantaina tulen takaisin, mutta minulla on (odotettu) vieras koko viikonlopun täällä ja maanantaina tulee kaveri käymään. Ja ensi viikon viikonloppukin mulla kuluu töissä lastenvahtina koltansaamenkielisellä lastenleirillä.
Niin, täällä on muuten myös selviä kesän merkkejä:
Koko eilinen satoi siis vuorotellen vettä ja räntää. Illalla se muuttui ihka oikeaksi lumisateeksi ja sitä valkosta ainetta se tiputtaa nytkin taivaalta. Maa ei enää ole valkoinen, kuten eilen, joten enkeleitä ei pääse tekemään vaikka tahtoisi, joten tyytykää eiliseen vaatimattomaan taideteokseeni.
Koululaisten loma taitaa alkaa 4.6. ja siinäpä alkaa minunkin parin viikon kesälomani, josta puolet vietän Muurola-Rovaniemi-akselilla ja puolet Helsinki-Cityssä (ja ihmettelen suuresti, miksi sinne lupauduin lähtemään, en edes pidä Helsingistä). Työt mulla alkaisivat 20. kesäkuuta tienoilla. Ja silloin ollaankin lähellä rakastamaani juhlaa vihannusta... (=juhannusta. Vihaan juhannusta. Erehdyin kerran sanomaan sitä vihannukseksi, kun olin kertomassa vihaavani juhannusta.)

Mutta kuten sanoin, lähden huomenna Leville ja viikonloppuna on vieras, niin mie palailen blogini ääreen ensi viikolla. Loppuun voisi Leijonien kunniaksi sanoa Tapsan sanoin "Näihin kuviin, näihin tunnelmiin".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi