5. heinäkuuta 2011

Vaikko bohten nubbin, son álo oinnii mu dego vuoitin

"I don't like to be alone in the night and
I don't like to hear I'm wrong when I'm right
And I don't like to have the rain on my shoes
But I do love you
But I do love you"

- LeAnn Rimes: But I do love you -

20. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ, ᴊᴏᴛᴀ ᴋᴜᴜɴᴛᴇʟᴇɴ ᴠɪʜᴀɪsᴇɴᴀ

Taas aikaa kulunut, viime postauksesta... Inspis ollut hukassa!

Olen kuluttanut aikaani töissä ja viime viikolla Vätsärin palkisen kesämerkkauksissa, omat merkkaukset ehkä ensi viikolla. Lisäksi olen ikävöinyt, ikävöinyt ja vielä kerran ikävöinytSunnuntaina minut herätti puhelinsoitolla ruotsinsaamelainen nuortenlehden journalisti, Elin, joka eilen aamulla haastattelikin minua töissä kaksi tuntia. Saamelaisjuttuja taas, tietenkin. Juttua odotellessa!

Ylitin itseni eilen sata-nolla, pyöräilin Kirakkaan ja takaisin.Käytiin kaverin kanssa moikkaamassa yhtä kaveria, joka on siellä suunnalla kesätöissä. Matkaa tulee yhteen suuntaan n. 20 km, eli pyöräilin eilen n. 40 km and I'm DAMN proud of myself!

And even though I'm missing someone like hell, I'm happypappy, koska sain kampaaja-ajan perjantaiksi Anárii! Vähän jänskättää millasiin hiuksiin sielä päädytään, koska en itekään vielä oikein osaa päättää mitä teen :---)


P.S. SlinCraze Ijahis Idjassa!!!!!! (innoissaan)

3 kommenttia:

  1. Kohtalotoverus. Oon huomannut, että ikävöintiin auttaa liikkuminen, joten oon ottanut tavaks kans pyöräillä: pyöräilen aamuisin (jos oon iltavuorossa) reippaat 10 kilsaa hiljaselle rannalle kaupungin eteläpuolelle ja uin, ja takas samat. Pysyy mieli ehjänä vaikkei sydän oiskaan! :) Pärjäilen, pärjäillään...

    VastaaPoista
  2. Olikohan tuo mun yllä oleva kommentti vähän turhan tekopirtee.. anteeks. Ei siihen kaipaukseen oikeesti auta tietenkään liikunta, mutta se auttaa selviytyyn arjesta, sitä kait tarkotin. Kiitos kun oot olemassa ja sulla on kivoimmat blogikirjotukset aina <3 t. sama kuin yllä

    VastaaPoista
  3. Ei se minun mielestä mikään turhan tekopirteä kommentti ollut :-) Ja voihan se liikunta kaipaukseen auttaa, aivan niin kuin mikä tahansa muukin askare, joka saa ajatukset muualle!
    Ja voi kiitti paljon, tuo innostaa jatkaan kirjoittamista =)

    VastaaPoista

Kommentoi