6. syyskuuta 2011

I'm rising so high, out of my mind so let it rain over me

Okei. Mulla on siis ollut pientä paussia täällä, mutta en ole juuri ehtinyt kirjoittelemaan ja nettikin on toiminut täällä vaihtelevasti. Niin tosiaan, muutin Ivaloon vajaa kuukausi sitten.
Koulu on alkanu ja täällä on itseasiassa ihan jees olla, lukujärjestyski on tässä jaksossa rento (ei yhtään kasin aamua, hyppytuntejaki löytyy 7 kpl) ja oon saanu uusia kavereita jne.
Mulla tekis mieli kirjotella tässä vielä pidemmästikin mutta kello on puolen yön ja mulla itseasiassa väsyttää uskomattoman paljon, eli toivottelenkin hyvät yöt ja palailen kun kerkeän/jaksan.

ps. oon pystyny hillitsemään mun kynsien pureskelua jonkin verran... Proud.

4 kommenttia:

  1. Finally, you write again here! I have understood only a little piece, anyway, I hope you're good. See you soon :)

    VastaaPoista
  2. heräs hirveä kateus ku luin että sulla ei oo ainuuttakaan kasin aamua!!!! mien voi olla :O :D

    VastaaPoista
  3. Erika: Oon joko käyny ne kurssit, jotka on tarjolla tai sitte en oo käyny tarvittavia kursseja, että vois mennä seuraavalle. Niin ne mitä jäi jäljelle valittaviks, sattu semmosille paikoille, ettei ala kasilta =D Me lucky!

    Ettore: Hehe yea I've been kinda busy :) See you next week?

    VastaaPoista
  4. Ooh, mulla alkaa kohta tilastotieteen tunnit... pelottaa niin että melkein itkettää (se on pakollinen kurssi viel...voivoi..). Vaihetaaks lukkareita? Heh, ei vaa, ehkä lähen kärsimään tästä.. kirjoittele taas sitte ku ehit (:

    VastaaPoista

Kommentoi