23. syyskuuta 2011

Gosa mii johtit go biegganjunni ii šat deaivva davás?

ps. tuossa pitäis lukea "njávkka mu niera", eikä siera...

"And baby, everything that I have is yours,
You will never go cold or hungry.
I'll be there when you're insecure,
Let you know that you're always lovely.
Girl, cause you are the only thing that I got right now"

- Chris Brown ft. Justin Bieber: 
Next to you -











Hei minä täällä taas!
Tässä kun mulla nyt on tunti-kaks aikaa, niin voisin tännekin taas kirjoitella jotain.
Yks kouluviikko on taas ohi ja ens viikolla alkaakin koeviikko... Mulla ois vielä filosofian ykköskurssin tehtävätkin tehtävä sen lisäks, että oon istuskellu kakkoskurssin tunneilla. Jeeeeeee...?

Vajaan kahden viikon päästä siis vaihtuu jakso, jossa alkaaki sitte wanhojen harkat pikkuhiljaa. Jep, minä tanssin vaikka koulun alkaessa olin varma, etten tänä vuonna tanssi. Mutta nyt, kun multa löytyy jo parikin ja kurssille on ilmottauduttu, niin ois vuorossa puvun stressaaminen ja hiusten. Sitten myöhemmin stressauksen aiheena on varmaan se, että tanssi ei suju. Hehhee.

Mulla ei ajatus oikeen juokse tai runosuonikaan syki, joten voisinpas tässä laitella kuvat kertomaan mitä-nyt-tahtovatkin-kertoa.
Jep, Jerekin osaa kuvata...


...ja Lasse
Tänä viikonloppuna ei siis hypätty postariin, vaan jäätiin Avviliin. Myöhemmin siis viettämään meksikolaisiltaa tai jotain vastaavaa tyttöjen kanssa ja ihan loppuillasta seuraan sählyturnausta ja kannustamaan mm. pikkuvelua. Yaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy!

5 kommenttia:

  1. hehheh... niin teillä alkaa tosiaan ne vanhojen harkat. :--D joo mitenhän hyvin ne mulla mahtaa mennä ku missaan puolet niistä. X) että aka älä huoli, kaikki tulee nauraan vaan mun töppäilyilleni. :--D

    VastaaPoista
  2. Hahah Taru, mun parini tässä just eilen sano että "Mitä jos en tuliskaan harkkoihin ollenkaan, vaan vetäisin tansseissa jotain omaa settiä" :---D Ja minäpä uskon, että sun paris on niin hyvä opettaja, että et sie paljoa töppäile ;)

    VastaaPoista
  3. Joo nii mieki toivon. :--D mutta heh hyvähyvä, omat setit on kivoja!! ;DD joo

    VastaaPoista
  4. Tapanipa hyvinki ;) Hahah onhan ne kyllä :-D

    VastaaPoista

Kommentoi