12. elokuuta 2011

Och dom säger att stan har blivit tyst och full och öde, älskling

"Och du säger att staden är precis som staden alltid varit 
I väntan på en lång, kall vinter
Och du säger att saknad kan man 
lära sig att leva med ibland
Genom en iskall vinter"
- Kent: Vinternoll2 -



28. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ, ᴊᴏᴋᴀ sᴀᴀ ᴏʟᴏɴɪ sʏʏʟʟɪsᴇᴋsɪ

Hellooooo again! 
Viime päivityksestä taas tovi vierähtänyt, mutta se johtuu siitä, etten ole jaksanut aiemmin ladata kuvia koneelle ja sitten, kun sen tein, niin siirsinkin kuvat ulkoiselle kovalevylle, enkä jaksanut alkaa enää ettiä niitä kuvia :'D Mutta nyt viimein jaksoin! (johtuen siitä, että siirsin myös kaiken musiikin kyseiselle kovalevylle, enkä pärjää ilman, so... I had to).

Olen siis loppukesän aikana mm. käynyt Ivalon watercrosseissa (jossa en itse vaivautunut kuvaamaan yhtään, joten muutamat hassut kuvat sieltä on ottanut Reetta. Tai siis... crossien jälkeen biitsillä). 
Lisäksi kävin Kirkkoniemessä King of watercrosseissa, jonne menemisestä olinkin aiemmin täällä kirjoittanut.
Mummonikin kävi täällä kolmen serkkuni kanssa ja musta tuntuu, että mua vaivaa varhaisdementia, sillä en yhtään muista mitä kaikkea olen blogissani jo kirjoittanut?! Anyways, he olivat täällä siis n. viikon, jonka aikana käytiin mm. aitatöissä ja tekemässä kerppuja, vaikka kerppujen teossa avustajani karkasivatkin ensimmäisen kerpun jälkeen.






Ivalon Sunny Beach! 30.7.11

Ja muut kuvat aitatöistä Ahvenjärveltä ja Kirkkoniemen watercrosseista :-)

Koulu alkaa siis maanantaina, jolloin on herätys noin klo 5.00 aamulla, koska lähtö Ivaloon on kello 7. Asuntolan aulassa täytyy oll 9.15 ja matkustusaikaa täytyy varata reilu 2 tuntia käynnissä olevien tietöiden vuoksi... En odota kovin innolla koulun alkua, mutta ei minua toistaiseksi ole pakokauhukaan vallannut. Itseasiassa tutkiskellessani kurssitarjotinta huomasin ajattelevani "Oi vitsi, mitähän kivaa pääsen oppimaan?!" and then I thought "--- Wait, what?!". Eli kai minä sitten olen opiskelua kaivannut. Eli loppuloma on myöskin kulunut pakkailun lomassa ja yritin vähän myös opiskella saamea... Se tosin jäi pahasti kesken!

Mutta kohta tortillaa, eli ciaooooooooooooooooooo!

ps. blogger alko v*ttuilemaan mulle noiden kuvien suhteen, eli ei näyttäny niitä (ts. mokasin jotaki) ja jaksoin vasta nyt laittaa ne takasin niin, että ne toimii. Sorppa!

2 kommenttia:

  1. opiskelu on parasta<3 toivottavasti on hyvin sulla asiat ja opit paljon uutta ja tulee uusia elämyksiä ja kokemuksia - oot sen arvoinen! (:

    VastaaPoista
  2. :) Asiat on mulla hyvin ja kiitos nuista sanoista!

    VastaaPoista

Kommentoi