31. lokakuuta 2011

Time has brought your heart to me

"How can I love when I'm afraid to fall 
But watching you stand alone 
All of my doubt suddenly goes away somehow 
One step closer"
- Christina Perri: A Thousand Years -

Taas on aikaa päivityksestä, ku on tullu oikeasti kirjoettuaki jotain. On laiskuus iskeny ja sitte musta on tuntunu, että noi kuvat kiteyttää ihan hyvin viime aikojen fiiliksiä, niin en oo viitsiny sitte yksityiskohtasesti raapustaa tänne miten menee ja mitä oon tehny. Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa, vai miten se sanotaan?
Mutta nyt kuitenki voisin jotain pientä päivitellä.


Wanhojen tanssiharkat alko perjantaina - joo, ne ois voinu mennä paremminki. Olin aika hukassa askeleitten kans, enkä pysyny mukana. Onneks ne oli vasta ekat harkat. Silti tuli sellanen olo, että vois itekseen harjotella ennen seuraavia harkkoja perjantaina.

Viikonloppu mulla kulu Rovaniemellä kaverin luona. Pyörittiin jonku verran kaupungilla, ostettiin mässyä, katottiin lällyleffa (No Strings Attached, 2011) ja kuhan vaan vaihettiin kuulumisia. Oli ihanaa nähä pitkän ajan jälkeen (viimeks nähtiin joskus kesän lopussa) ja päästä juttelemaan taas kunnolla! Oli virkistävää. 
Oli mulla siellä toinenki syy, miks kävin. Nimittäin meidän ihanan Saamelaiskäräjien Nuorisoneuvoston koulutus. Oli hauska taas (kahen viikon jälkeen) nähä nuitaki heppuja. Käytiin osan porukan kanssa myös kiinalaisessa syömässä mahat täyteen. Aaa ihanaa.


Ja sitten tänään oliki taas paluu arkeen, ihanasti kahdeksan tunnin päivällä alkaa aina viikko. Tällä viikolla tiedossa mm. pohjoissaamen sanakoe, hissan koe, äikän käsitekoe ja NuVan kokous, jossa mua ikävä kyllä odottaa puheenjohtajan pesti. Tulevana viikonloppuna ois myös FunkyKinkyt, mutta suuntaan sen sijaan kotiin. 

ps. torstaina pubi.fi ja burgeri! 

1 kommentti:

  1. Sullakin paljon puuhaa tiedossa siellä, jaksuja! <3 mulla ei oo paljoo kursseja tässä jaksossa, mutta tosi paljon yhteistoiminnallisia tehtäviä, ja täytyy raahautua paikoista toiseen ja sopia aikatauluja ja, huoh... Oon vaan vähän ikävissäni niin tuntuu raskaammalta kuin oikeesti on :'(
    hyvä ruoka kyllä vois piristää=) yhen tärkeän ihmisen lomakuvat kans ilahdutti, pitäis sitä kiittää...

    VastaaPoista

Kommentoi