18. lokakuuta 2011

Don't walk away when the heart is yearning

"Come feed the rain
cause i'm thirsty for your love
dancing underneath the skies of lust
yea, feed the rain
cause without your love my life
ain't nothing but this carnival of rust"
- Poets of the Fall: Carnival of rust -

Aaa viimeaikoina on tullu aivan kamalasti hirmu ilosia uutisia ja näemmä nykyään melkein kaikki semmoset saa mulle kyyneleet silmiin. ♥ Nyt tuntuu, että kaikki sujuu. On loma, ja minun toiveki kävi toteen, eli pääsee huomenna (minun) syksyn ekaan erotukseen. Oon jo kaivannukki tätä, helpottaa vähän siihen talven kaipuuseenki.
Mutta niinku ei aina, jos on jotain hyvää, niin on pahaakin. Oon nimittäin kuullu myös tosi ikäviäkin uutisia, ja toivotan voimia kaikille, ketä asia koskettaa. Enkä uskalla tähän väliin sanoa mitään sellaistakaan, kuin että "se on osa elämää", koska eipä tuon sanominen kenekään oloa oikeasti helpota.


Saariselän (puuduttava) konferenssi siis ohi ja ensi viikolla kutsuisi nuorisoneuvoston seuraava kokous ja koulutus Rovaniemellä. Ja odotetut vanhojen tanssiharkatki alkaa! Oon muuten tainnut löytää itselleni puvunkin sinne. Pitäisi vain tilata se, ja sovittaa ja sitten alkaa korujen ja kenkien etsintä, kampauksen suunnittelu ym. häslinki.

Hahah, kuuntelin muuten viime yönä Pikku G:tä, kun se tuli mieleen Saariselän konferenssista, ja oon sitä mieltä, että Pikku G on edelleen hyvä! :---D Romeo ja Julia on niin söpö, vaikka aika teini onkin! Mutta hei, oikeesti: Pikku G on hyvä. Myös Kaija Koo on tosi jees.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi