20. kesäkuuta 2011

Maailmasi koskaan ei kai kohdata voi silmieni taakse piiloutuvaa ohikulkijaa

"Tonight I will love love you tonight
Give me everything tonight
For all we know we
might not get tomorrow
Let's do it tonight"
- Pitbull ft. Afrojack, Nayer & Ne-Yo: Give me everything tonight -

15. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ, ᴊᴏᴋᴀ ᴋᴜᴠᴀᴀ ᴍɪɴᴜᴀ

Tänään takana ensimmäinen työpäivä! Oon siis töissä kolttien perinnetalolla ja mulla on nyt siinä neljäs kesä menossa. näin aluks oon töissä 11-17, mutta sitten kun Almiralla (mun kaverilla) loppuu työt heinäkuun alussa niin alan tehdä ysistä kolmeen, ni jää enemmän aikaa päivälle. Mutta ihan kiva, että näin aluks alkaa vasta 11, kun ei oo vielä oikeen tottunu näihin aikasiin herätyksiin, kun ei oo tullu koulussakaan oltua (jos ei siis lasketa mun kesäloman aikasia aamuja, joihin mummoni mut herätti). Ei ollu kyllä mikään hirveä yleisöryntäys tänään, mutta huomiselle toivon enemmän asiakkaita!
Mutta ei itkuuuu! Miksi nyt on vasta maanantai?! Odottelen jo perjantaita, vaikka juhannus mun inhokkijuhlani onkin... Mutta tänä vuonna se voisi pienellä mahdollisuudella olla onnistunut: aamusta suuntaan Inariin, siellä kaverin valmistujaisiin+lakkiaisiin ja sieltä menen ehkäpä hetkeksi Herra X:n luo(Herra X also known as a boyfriend), josta tämän kyseisen herran nappaan mukaani ja lähden kohti Sevettiä isoveljen kyydissä. Sitten illalla en tiedä mitä, ehkä grillausta ja leffa? Who knows.
Helsingissä ei ollut ihan niin kamalaa, kun olin kuvitellut, vaikkakin Korkeasaari-päivänä satoi vettä ja olin hieman kipeä edelleen. Niin edelleen tosiaan siksi, että Muurolassa ollessani viisaudenhampaani oli päättänyt ilmoittaa olemassaolollaan alkamalla tunkea itseään ikenestä läpi, mutta ien sitten olikin vain turvonnut aivan h*lvetisti ja tulehtunut. Se oli siis aivan hirvittävän kipeä, itseasiassa puolet suusta oli hirvittävän säryn vallassa (itseasiassa puoli naamaa), joten varattiin mulle sitten aika hammaslääkäriin, josta sitten sain antibioottikuurin. Vahvan sellaisen. Siitä seurasi sitten se, että vatsa meni aiiiiiivan sekaisin ja sunnuntai-iltapäivänä nousi kuume. Me likes. Onneksi nuo kaikki on nyt poissa, vaikka mua luultavasti syksyllä odottaakin viisaudenhampaan poisto...
This shit is kinda boring?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi