25. kesäkuuta 2011

Ei mun jalkani kanna kun olen sinun kosketusta vailla, eikä henkeni kulje kun olen sinun kosketusta vailla

"Minä olen horjunut
Epäilen enemmän kuin ennen
Mutta halusit ihmisen
Sen viat, sen heikkouden
Kyllä minä maljasi juon
Jos sinä tahdot niin
Vien perille tän taakkani
Joka minulle uskottiin" 
-Happoradio: Pelastaja -

19. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ sᴜᴏsɪᴋᴋɪʟᴇᴠʏʟᴛäɴɪ
Agh, oli vähän vaikea, ku ei mulla oikeen ole mitään suosikkilevyä. Ei tämäkään oo suosikkilevyltä, mutta 
yheltä tosi hyvältä levyltä anyways (Volbeat : Beyond Hell/Above Heaven).

Ihanaa, kun juhannus alkaa olla jo ohi. Vietin sen sittenkin (yksin) kotona ja datailin -- ohhoh, aamu kahdeksaan asti. Isä ja Pete menivät sille kämpälle Nitsijärvellä ja tulevat huomenna. Mitähän sitä sitten vielä tänään? Toiveissa on, että puhelin sois tänään viimeinkin... No mutta ei mun mieli enää oo niin maassa, kuin eilen ja toissapäivänä. Päätin, että sama kai se ois ryhdistäytyä ja olla surematta asioita tämän enempää ja lähdinkin sitten käymään pyörälenkillä ja suihkussa. Pyöräilylenkki jäi melko lyhyeksi - ehkä 6 km, koska oli aika hirvittävä vastatuuli.

Jatkankin iltaani Happoradion ja nettipelien merkeissä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi