21. kesäkuuta 2011

Mä koitan tehdä tuntemukseni tiettäväksi, mullon siihen kyllä keinoja riittävästi

"Kämmentemme kohtalonviivat
niin toistensa muotoiset
Mut tiedätsä oikein kuinka mä pelkään
et vielä tää juttu puukottaa selkään
Tää vois olla se mitä toivonut oon
mut mitä mä sitten teen"
- Irina: Vastaukset -

16. ᴘäɪᴠä - Kᴀᴘᴘᴀʟᴇ, ᴊᴏᴛᴀ ʀᴀᴋᴀsᴛɪɴ ᴍᴜᴛᴛᴀ ᴇɴ sɪᴇᴅä ᴇɴää

Älkää pilkatko mua tän tunnustuksen takia!
Uskokaa tai älkää, mutta mulla hävettää jo ihan muutenki tämä!

Tänään takana sateinen työpäivä, jonka vuoksi tänäänkään ei ollut mitään kauhiaa väentungosta museolla. And God, miten kylmä tuolla on! Ei jumalauta. Helteistä kesää koko Lappiin vaan toivottelen mie täältä Suomen ihan pohjoispäästä! Toivottavasti aurinko on jo älynny, etten oo enää Helsingissä ja voi hyvillä mielin mennä takasin sinne jakaan lämpöään ym. kivaa.

Oon päässyt siinä mun käännöstyössäni sivulle kymmenen, MUTTA joudun palaamaan alkuun varmaan miljoonasti tarkastelemaan ja korjailemaan, koska oon aika pihalla mikä sen jutun juju on, eikä mun käännökseni siis oo mitenkään hirveän ymmärrettävää. Musta tuntuu, että joudun vielä kunnolla painimaan sen homman kanssa. Daddyyyy, come help meeeeeh!

Jatkan tässä sateista iltaani kera mansikkateen + myöhemmin Poliisiopisto 3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi