3. helmikuuta 2011

Taivaalla on miljoona tähteä, ne kutsuu, mutta pitääkö mun lähteä?

"Minä olen suhteellisen tuntematon kuuluisuus
mut piireissä jo minut tunnetaan.
Sinä olet siellä jossain, enkä mä voi nähdä sua,
ellet sitä itse tahdokkaan."
- Aknestik: Avaruuden aikataulut -

Day 21- Share a picture from your day.


Biddojuolgi

There are two pictures of my day!

Tänään mulla oli siis periaatteessa vapaapäivä, koska mun opettaja ei ollut tänään koululla ja pohjoissaamen tunnit pidettiin eilen, aaa kivaa.
Tänään on taas pakkaspäivä -25-27 astetta. Kävin aamulla ruokkimassa mun (+muiden) pikkupirpanoita, voi hitsi että ne on vielä arkoja. Sen lisäksi oon tänään soittanut mun uskonnonopettajalle ja sopinut kokeen ensi viikolle. Hyvä, että on aikaraja nyt, sillä muuten olisin luultavasti skipannut sen toukokuulle asti... Soitin myös  SAKK:in kurssijärjestäjälle ja ilmotin meän perheen mukaan nahkavyökurssille! Tahdon vyön, jossa on valkoinen pohja. Tein myös koltan läksyt tänään, lukuunottamatta yhtä sääkarttatehtävää. Oon myös saanut ussan melko loppusuoralle ja oon tosi tyytyväinen! Nyt vaan vielä stressaa se suomen äikkä ja seuraava Ivalossa käynti, että milloin se olisi... Kunpa ei olisikaan.
Huomisaamu mulla starttaa taas ulkoilulla, kun erotus alkaa kymmeneltä. Mun vain täytyisi jotenkin saada mun kuurta (eli kolttapuvun paita) mun kaveriltani lainasta, koska tarvitsisin sitä sunnuntaina. Hmm. Kuitenki, toivottavasti huomenna ei olisi näin kylmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi