21. maaliskuuta 2011

Goodbye brown eyes

"Everybody hurts some days
It's okay to be afraid
Everybody hurts
Everybody screams
Everybody feels this way
And that's okay
La da da da da da
That's okay

La la la la la

So many questions, so much on my mind
So many answers I can't find
I wish I could turn back time
I wonder why"

- Avril Lavigne: Everybody hurts-


Toinen postaus tälle päivälle, kun se kerta on jollain kummallisella tavalla muuttunut paremmaksi loppua kohti. Mutta tiedättekö, mulle tuli aivan käsittämätön halu päästä kielimatkalle! Kohteiksi kelpais mieluiten Malta tai Italia. Olis aivan upeeta. Ehkä siinä pääsisin myös irtautumaan kodista enemmän, eikä enää olisi niin hirveetä palata syksyllä Ivaloon. Mutta tää matka taitaa jäädä vain haaveeksi: eihän mulla ole tarpeeksi rahaakaan ja yritän säästää autokoulua varten. Vaikka toisaalta autokouluun kerkeää myöhemminkin ja tää olis one of those "once in a lifetime"-kokemuksista. En tiedä, joskus haaveet on parempia haaveina.

Oon ylpeä itsestäni sen suhteen, että olen kohta saanut AI2:en suoritettua! Mulla on vielä juoninovellin rakenne ja miniessee tekemättä. Motivaatiota ja inspiraatiota ootellessa. Vähän kuin ihmettä odottelisi? Tänään wilman viestilaatikkooni tipahti myös enkun 2.kurssin ohjeet. Mihinhän mennessä se täytyisi suorittaa? Mantsa kakkonenki odottelee mua tossa teekupin vieressä. Ehkä palaan sen ääreen, kun on äikkä suoritettu ja pohjoissaamen toinen koe. Koltassakin mua odottaa referaatti, jossa referoitava teksti on vaivaiset 15 sivua pitkä...

Opiskelu, mun intohimoistani suurin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi